Saturday, May 5, 2007

GAMATMAXX -The Super Natural Food For The Future

GamatMaxx


Kehebatan khasiat semulajadi dwi alam.



Penemuan terbaru Pakar Pemakanan Holistik Dr. A. Aziz Azimuth Ph.D, N.D. (Clayton)


GamatMaxx - Liquid Natural Food adalah minuman kesihatan semulajadi terhebat keluaran Dr. Azimuth BioHerbal Nutrition Centre. GamatMaxx ini merupakan produk minuman kesihatan semulajadi yang berasaskan gamat serta diperkukuhkan dengan astaxanthin, chlorella dan spirulina. GamatMaxx adalah minuman kesihatan semulajadi yang sesuai untuk semua golongan usia. Produk GamatMaxx ini mengandungi lebih daripada 61 jenis nutrien yang berfungsi secara sinergi meningkatkan kesihatan tubuh.

Kajian Dr. Azimuth menunjukkan bahawa produk-produk gamat yang diperkukuhkan dengan astaxanthin adalah sangat berkesan dan amat baik untuk kesihatan. Ini disebabkan fakta sinergi diantara gamat dan Astaxa Microalgae Homeotococcus Pluvialis yang keduanya berasaskan air. Daripada kajian Dr. Azimuth, produk pemakanan gandingan gamat, chlorella, astaxanthin dan spirulina amat baik untuk meningkatkan kesihatan secara menyeluruh dan mampu menjauhi penyakit-penyakit kronik.

Gamat yang dikenali juga sebagai timun laut adalah sejenis haiwan invertebrata (tanpa tulang belakang). Gamat tempatan jenis Golden Sea Cucumber spesis Stichopus horrens banyak digunakan dalam rawatan tradisional. Kuasa penyembuhan gamat telah digunakan oleh nenek moyang kita untuk penyembuhan luka luaran dan dalaman, mengurangkan sakit sendi dan otot, memulihkan sistem penghadaman, mengatasi buasir, meningkatkan tenaga batin, awet muda dan lain-lain kegunaan.

Dari kajian yang dilakukan, menunjukkan produk-produk gamat yang dicampur dengan astaxanthin, chlorella, spirulina dan vitamin boleh menjadi makanan semulajadi untuk meningkatkan kesihatan. Campuran bahan-bahan ini yang diketahui umum mempunyai banyak khasiat selain daripada faedah-faedah yang telah disebutkan di atas, ia juga dapat meningkatkan sistem imun, memperbaiki sistem pernafasan, sistem kardiovaskular / jantung, mengatasi keadaan lemah dan lesu dan banyak lagi khasiat-khasiat yang dapat kita manfaatkan.

Adalah sangat disarankan kepada anda untuk mencuba GamatMaxx dan InsyaAllah anda dapat merasai kebaikannya.

Produk bernilai hebat ini hanya RM75.00 sahaja


BLOG INI UNTUK DI JUAL BERSAMA EMAIL ID gamatmaxx@gmail.com . BERMINAT SILA EMAIL gamatmaxx@gmail.com


Add to Technorati Favorites




Search Engine Optimization and SEO Tools

No comments: